⚡DARMOWA DOSTAWA OD 150 ZŁ⚡

FAQ - Najczęściej zadawane pytanie


 

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

 

Status zamówienia dostępny jest w panelu "Moje zamówienia" dla zalogowanych użytkowników. Dodatkowo każda zmiana statusu generuje powiadomienie wysyłane na maila wskazanego podczas składania zamówienia.

 

Moje zamówienie jest uszkodzone, co mogę zrobić?

 

Przykro nam, że Twoje zamówienie dotarło w uszkodzonym stanie. Twój komfort i zadowolenie są dla nas priorytetem. Prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem kontakt@ariagifts.pl lub telefonicznie 537375662. W celu przyspieszenia procesu, prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń oraz numeru zamówienia. Postaramy się rozwiązać tę sytuację jak najszybciej i zapewnić Ci satysfakcjonujące rozwiązanie.

 

Czy mogę zwrócić PERSONALIZOWANY produkt w przeciągu 14dni od jego otrzymania?

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Jeżeli są Państwo niezadowoleni z zakupu, prosimy o kontakt na kontakt@ariagifts.pl lub telefonicznie 537375662.

 

Czy mogę zwrócić produkt BEZ PERSONALIZACJI w przeciągu 14dni od jego otrzymania?

 

Jeżeli produkt nie jest personalizowany, zamówienie jak najbardziej można zwrócić prosimy o kontakt na kontakt@ariagifts.pl lub telefonicznie 537375662.